tirsdag den 25. juni 2013

Fancy Friday #8: Decals/Stickers

HOOOOORAY, hubby solved the dns problem and now I can get this up, hopefully you'll forgive the delay.

So today's FF post - five days late I might add - is one I am really happy with. I've never used decals or stickers but I do have some in my nail art basket. I bought some really cool scull stickers last year at Overall Beauty that I thought I'd use for Halloween but never did, so I pulled them out to do something with.

Then I wondered what to do with them since I didn't just want to stick them on a simple canvas but rather wanted something "edgy" to go with them.

Cue Missy from Gnarly Gnails, she does grungy stuff that is seriously cool so I went and had a look on her blog - and then I stumbled over this tutorial.

And then this sort of just happened:















I am soooo happy with this mani and it seems I am getting way better at nail art at a much faster pace than last year, which makes me really glad.

You can purchase the decals here, if you are so inclined.

Hope you enjoyed this and take care ;)

Velkommen til endnu en gang Fælles Fredag, denne gang MEGET forsinket, årsagerne er mange så dem skal jeg nok undlade at kede jer med. 

Dagens udfordring er decals/klistermærker, noget jeg ikke rigtig har gjort det i, selvom jeg har en del liggende. Valget faldt på nogle dødningehoveder jeg købte hos Overall Beauty sidste år, de er virkelig cool synes jeg. Jeg blev enig med mig selv om, at de havde behov for en lidt grungy baggrund og hvis der er en blogger derude som er grunge er det Missy fra Gnarly Gnails. Inspireret af en tutorial på hendes blog, endte jeg med dette design, som jeg er meget begejstret for.