fredag den 27. september 2013

Fancy Friday #22: Splatter

If you follow me on Instagram you saw this earlier this week:


A runaway bread knife cut into my index finger - and it is the hand that is my primary nail art hand since I'm a lefty ;) - and when I told the girls in my Fancy Friday bloggers group that I might skip this week I got a right telling off :D.

I really suck at splatter manis but I got inspired by one of the comments and thought What the Heck and did this:






I used Cult Nails Nevermore for the black base and matted it with Essies matte top coat. Then I took China Glaze Phat Santa and Milani Red to Tango and used them for the blood splatter. And no I didn't do the straw thing - I just held the polish brush slightly above my hand a shook it violently :D.

Nå, så er der blodige fingre på bloggen i forbindelse med Fælles Fredag. Dagens tema er Splatter og eftersom min pegefinger kom i karambolage med brødkniven i søndags endte jeg med at lade mig provokere til det her - ja, jeg kigger på dig Amalie!! :P. Jeg var nemlig ved at melde fra fordi den hånd jeg kom til skade med er min nail art hånd og jeg havde lidt svært ved at forestille mig, hvordan det skulle blive til noget ordentligt. Og så kom Amalie liiiiige med en kommentar i vores Facebook gruppe om at jeg var en kylling (min læsning) og jo bare tage mig sammen (min læsning) og få noget sjov ud af det(det sagde hun faktisk ;) )- og det kunne jeg ikke sidde overhørig!